гарантійні умови

Обов'язково надається гарантійний лист з мокрою печаткою продавця!

Ми надаємо виключно українську гарантію, т.к. маємо власний сервісний центр. При цьому кожен товар без винятку обов'язково проходить передпродажну перевірку на:

1. комплектність (перевіряється, щоб в комплектацію входило все, що зазначено в описі).

2. Роботу основних функцій (зарядка і т.п.).

3. цілісність конструкції.

 

Ви гарантовано отримуєте стовідсоткове робочий пристрій з повною комплектацією!

важливі моменти!

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантії служить гарантійний талон.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Гарантія надається на термін до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

З питань гарантійного обслуговування Ви можете звертатися по тел (097) 864 26 06 - будні дні з 10.00 до 13.00

Обмін або повернення товару:

Після покупки товару в нашому магазині Ви можете повернути його протягом 14-ти днів відповідно до «Закону про захист прав споживачів». Повернення товару здійснюється шляхом пересилання товару до нас через службу доставки «Нова пошта». Обов'язкове правило - НЕ СТАВИТИ післяплатою, інакше кур'єр не зможе забрати посилку.

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей);
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

 

Покупець зобов'язаний здійснити повернення товару в належному вигляді продавцеві за свій рахунок. Продавець повертає покупцеві вартість оплаченого товару на карту Приват Банку, за вирахуванням вартості накладних витрат, протягом 3-х робочих (банківських) днів з дати отримання повернутого товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • на комплектуючі (зарядні пристрої, кабель, периферію);
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленість, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.